Monday, 28 September 2015

Üniversite İlk Günü

2014-2015 yılı YGS ve LYS sınavlarında aldığım puanla beraber yaptığım tercihler sonucunda Fars Dili ve Edebiyatı bölümünü kazanmış bulunmaktayım. Arapça, Farsça ya da Urduca okumak isteyen ben, Fars Dilini kazandığımı gördüğümde değişik duygulara büründüm. Daha sonra bir sosyal ağdan bunu arkadaşlarım,hocalarım ve akrabalarımla paylaşınca, çevremdeki çoğu insan bu bölümün tam benlik olduğunu söylediler. Bende çok geçmeden "tam bölümüme yerleşmişim gerçekten" diye düşünmeye başladım. Herkesin bunu söylemesinin nedeni İran'a olan düşkünlüğüm ve birazda memleketimin, aile kültürümün İran'a yakın olmasından kaynaklanıyor sanırsam... Üniversite tercihlerimi yapmadan önce Fars dili hakkında internetten araştırmalar yapmaya başladım. Fakat ne yazık ki internet aleminde hep aynı şeylerin dolaştığını fark ettim. Aynı ve yetersiz bilgilerin... Bende kendi kendime, bir gün bu bölümü kazanırsam bir ya da iki kişiyi bilgilendirmek için bile olsa blog açıp, üniversite hayatımı yazmaya başlayacağımı söyledim. Yani sizin anlayacağınız, bu blogu yeni başlayacağım okulumda karşılaşacaklarımı anlatmak için açtım. Bugün üniversite hayatımın ilk günü, umarım her şey gönlümce olur, sevgilerimle ...

No comments:

Post a Comment