Tuesday, 20 October 2015

İlk Vize

Yazdığım ilk yazımı hatırlar mısınız? Hani Üniversite İlk Günü başlıklı olan yazımı... Hatırlamazsanız şöyle buyrun. O yazıyı sanki daha dün yazmış gibi hissediyor olsam da, 28 Eylül'de yazmış olmanın verdiği bir şaşkınlık mevcut şuan üzerimde. Zamanın ne kadar hızlı geçtiği şaşkınlığı. Daha dün başlayan üniversite hayatımın ilk vize tarihini hocamdan duyarken bi garipsedim öncelikle. Vize mi? Ne öğrendik ki şimdiye kadar? Okulun ilk gününden beri hiç görmediğim başka bi hocanın sınavı olur mu yahu? Aslında düşündüğümde baya bir şey öğrenmişim farkında olmadan, hatta Farsça bile konuşabiliyorum ^^ Fiil çekimleri, konuşma, yazma, okuma derken günler geçip gitmiş. Şöyle ki, hayatımın ilk Farsça sınavına gireceğim. Kötü mü geçer sizce, yoksa aklazarar mı? Her neyse, sınavlar yaklaşmış diyorum. Marmaray'da oturacak yer bulabilirsen çalışma kağıtlarını çıkarıp çalışmanı gerektiren zamanlar gelmiş. Kafana estiğinde evden erken çıkıp vapurla okula gidip, vapur sırasında çay eşliğinde notlarını karıştıran öğrenci moduna girmen gereken zamanlar gelmiş diyorum. Kitap okumaları bi kenara bırakman gereken zamanlar gelmiş... Lanet yağdırarak bitirdiğim lisemin sınavlarını özledim desem. Bütün sınıfın tek yürekle sınava girdiği zamanları özledim, duvar kenarı tarafının sınav maceralarını özledim... Amfide ilk sınavlarım olacak bunlar, bakalım neler olacak... Gelişmeleri sizlere aktaracağım, esen kalın, sevgiler. ❤

No comments:

Post a Comment