Saturday, 19 December 2015

İngilizce Geliştirmek İçin ""Hot English Magazine"

İngilizce, Farsça öğrenirken, geliştirmeyi sürdürdüğüm bir dildir. İngilizce ile yaklaşık 3 yıldır özel olarak ilgileniyorum. Okulda aldığım gereksiz ve zaman kaybı İngilizce derslerinin yanı sıra, özel kurs, dershane, pratik şeklinde geliştirmeye çalışıyordum. Üniversiteden sonra biraz ara vermiş olsam da, tekrardan bir kurs arayışındayım şuan. "İleri seviye" için. :) Ve kursların da yanı sıra, bir dili geliştirmek istiyorsanız materyallerin çok önemli olduğunu iyi bilirim. İngilizce ile ilgilendiğimden beri önüme çıkan her türlü İngilizce şeyi okuma, araştırma çabası içerisindeydim, hâlâ da öyleyim. Kitaplar, filmler, diziler, sosyal medyayı İngilizce kullanma gibi yöntemlerle. Eğer sizde benim gibi İngilizcenizi geliştirmek istiyorsanız veyahut unutmamak istiyorsanız, size bir dergi tavsiye edeceğim... Hot English Magazine dergisi. Derginin 2 sayısını edinmiş olsam da, memnun kaldığım için tavsiye etmek istedim. İçeriği oldukça zengin ve eğlenceli bir dergi. Dil bilgisi, konuşma ve okumanızı geliştirebilirsiniz. Şahsen ben metroda marmarayda orada burada elimden düşürmüyorum. Sizinde memnun kalacağınızı ümit ediyorum.
Dergiyi iyice incelemeniz için bir tık . Dergiyi edinirseniz yorumlara beklerim... Teşekkürler ^^

4 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. çok mantıklı bende edinmeliyim hemen bundan. Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum bloğuma da bekliyorum sizi takipteyim. http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete