Tuesday, 29 December 2015

Yeni Logo - Azadi Kulesi !

Ufak tefek değişiklikler her zaman iyidir. Bende blogumda biraz değişiklik yapmak istedim. Blogumun eski yavan görüntüsünü biraz olsun azaltabildim. Yeni bir logoyla! Yeni bir logo varda, acaba gören anlar mı ne anlama geldiğini diye düşünmeden edemedim. Bende birazcık blogumun yeni logosundaki yapı hakkında bilgi vermek iyi olur diye düşündüm.
Blogumun adı "hello iran" olunca, logoda da İran'la ilgili bir şey olmadan olmazdı herhalde. ^^
Logoma, İran'ın Tahran şehrinde bulunan Azadi Kulesi'ni ekledim. Azadi, özgürlük anlamına gelir. Eski ismi Şahyad'dır, İran Devrimi'nden sonra Azadi adını almıştır. Azadi Kulesi, Tahran sembolünün tasarımı için düzenlenen bir yarışma sonucunda birinci seçilerek inşa edilmiş. Azadi Kulesi'nin altında bir müze vardır. Biraz turistlik bir ortam yaratmaya çalışmışlar çünkü baya bir turist çeker. Ve hatırladığım kadarıyla asansörle yukarı çıkıp Tahran'ı seyredebilme imkanı da var. İran'a giden herkesin Azadi'nin önünde mutlaka bir fotoğrafı vardır diye düşünüyorum. Zaten kule bir meydanın ortasındadır, yani kulenin etrafı fazla yeşilliktir. İnsanların zaman geçirebileceği bir yer olduğu için yerli ziyaretçi de çeken bir yerdir. Özel günlerde kırmızı beyaz ve yeşil ışıklar vurarak kuleyi canlandırırlar. Benim sevdiğim bir yapıdır. Logo niyetine, bir yapı anlatmış oldum, bir daha ki yazıda görüşmek üzere. :)
Ve logo konusunda yardımı dokunan kuzen canıma sevgiler ^^

13 comments:

  1. Çok ihtişamlı bir görüntüye sahip. Tam özgürlük timsali gibi heybetli duruşu var zaten.

    ReplyDelete
  2. Logon çok güzel olmuş ellerine sağlık :))) ve yeni de bir yer öğrenmiş oldum teşekkür ederim ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beğenildiyse ne mutlu ^^
      Ben çok teşekkür ederim :))

      Delete
  3. Çok hos olmus. Güle güle kullanin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben uzun zaman önce blog kesif etkinliginden sizi takibe almistim katildiginiz tüm kesif etkinliklerinde de vardim. Herhalde dikkatinizden kaçti diye bir daha hatirlatayim dedim.

      Delete
    2. Evet şu etkinlikler yüzünden oluşan bir yoğunluk var sizde bilirsiniz, gözümden kaçmış :)

      Delete
    3. Önemli d3gil olabilir. Ben de bazen arkadaslar yazinca hemen kontrol edip takibe aliyorum. Sevgiler.

      Delete
  4. Çok hoş gerçekten... :)
    Ve ben de beklerim Kafa'ya, sevgiler, iyi günler... :)

    ReplyDelete
  5. Blog keşif etkinliğinden geliyorum ben de beklerim:)Sevgiler:)Blogumda Amerikadan notlar, çeşitli yemek tarifleri,Oğluşumla etkinlikler paylaşıyorum:)

    ReplyDelete